Aquesta seu electrònica està en procés de construcció. Disculpeu les molèsties i torneu a visitar-nos properament.
Data i hora oficial: dissabte 05 de juliol de 2025, 13:53:40
La meva carpeta

Normativa reguladora de la Seu electrònica

D’acord amb el que estableix l’article 141 de la Llei 14/2023, del 3 de juliol, del text consolidat del Codi de l’Administració, el Comú d’Ordino ha regulat la titularitat i els continguts de la Seu electrònica a l’Ordinació del 30-6-2022 d’administració electrònica.

L’article 7 de l’Ordinació estableix el següent:

1. La seu electrònica és l’adreça electrònica, disponible al públic a través de la qual s’accedeix a la informació, els serveis i tràmits que presta el Comú.

2. Mitjançant aquesta Ordinació, es crea la seu electrònica del Comú a l’empara del què estableix l’article 134.2.b) del Codi de l’Administració.

3. La titularitat, la gestió i l’administració de la seu electrònica corresponen a la Secretaria general del Comú.

4. La seu electrònica ha d’estar disponible per als ciutadans a través de les xarxes de telecomunicacions a l’adreça electrònica www.e-ordino.ad i per mitjà de l’enllaç disponible des del portal electrònic del Comú. Mitjançant resolució del Consell del Comú es podrà modificar la ubicació electrònica de la seu electrònica.

5. La seu electrònica ha d’estar disponible tots els dies de l’any i durant les vint-i-quatre hores del dia excepte per una situació extraordinària o per incidències tècniques.

6. El funcionament de la seu electrònica ha de subjectar-se als principis de transparència, publicitat, responsabilitat, qualitat, seguretat, disponibilitat, accessibilitat, neutralitat i interoperabilitat.

7. Mitjançant decisió de la Junta de Govern, es poden determinar les instruccions tècniques necessàries per garantir el funcionament de la seu electrònica d’acord amb els principis previstos en l’article 2.

Igualment, l’article 8 i en referència als continguts i serveis disponibles a la Seu electrònica, indica que:

1. La Seu electrònica posa a disposició dels ciutadans i les ciutadanes el contingut següent:

a) Identificació de la Seu electrònica i de la seva titularitat.

b) Identificació de la data i l’hora oficial.

c) La relació de procediments disponibles, amb una fitxa descriptiva així com l’accés directe a la seva tramitació.

d) Accés a l’entorn de publicació d’edictes electrònics.

e) La informació sobre l’oferta pública d’ocupació en l’àmbit del Comú.

f) La informació sobre contractació pública i l’accés al perfil del contractant.

g) Accés al registre electrònic, al calendari de dies inhàbils a efectes del còmput de terminis administratius i a l’ampliació de terminis eventualment derivada dels errors del sistema de registre.

h) Accés a la informació sobre els formats dels documents admissibles en el registre.

i) Accés a la possibilitat de presentar queixes i suggeriments.

j) Sistemes d’identificació i signatura electrònica que s’admeten en els serveis, procediments i tràmits de l’àmbit de la seu.

k) Accés a les notificacions electròniques.

l) Utilitats per a la verificació de documents electrònics.

m) Informació sobre protecció de dades personals.

2. Quan, per raons tècniques, la seu electrònica no pugui estar disponible, el Comú ha d’anunciar-ho amb la màxima antelació possible a la mateixa seu i als canals de consulta alternatius existents, indicant la durada prevista de l’aturada. La impressió del missatge que visualitzi ha de servir com a constància documental de la incidència.